P.S. ketvirtadienio eklerai

...
Citrinos ir bulvės tinklaraštyje pamačiusi eklerų su apelsinų kremu ir šokoladu foto ir paskaičiusi receptą, pagalvojau, kad visai norėčiau pabandyti kažkada juos pagaminti. Ir tas "kažkada" kažkodėl ištiko šį vakarą.


Receptas buvo duotas 6-8 eklerams, bet apžoros yra apžoros (reikia daaaug eklerų), tad tyčiom ar netyčiom, bet tešlą užmaišiau dvigubam kiekiui. Kadangi namuose neturėjau jokių kulinarinių pribumbasų, tai naudojau paprasčiausią maišelį su dosniai iškirpta skyle, tad, kaip puikiai viršutinėje foto ir matosi, manieji eklerai išėjo gana gigantiški, sakyčiau, tokie hot-dog'iniai. Bet užtai į juos telpa daaaaaug kremo! Ir, aišku, ant viršaus nepagailėjau šokoladinio glajaus bei pabarstų.


Turiu prisipažinti, kad teisingai mane įspėjo apie tai, jog šių eklerų gaminimas yra nemažai laiko suėdantis reikalas. Prasikuičiau ilgiau nei dvi valandas (hmmm, o gal tris...). Tai va, pabaigusi juos tepti šokoladu aš staiga supratau, kad man visai nesinori šių eklerų ragauti - esu pilnai soti nuo vaizdo. Na, gerai, gerai, ir nuo tešlos...

Už tai namo grįžęs Vilmantas buvo baisingai patenkintas šiuo netikėtu desertu. Ne tik pats suvalgė visus du hot-dog'inius eklerus, bet ir mane privertė suvalgyti vieną. Įvertinusi suvalgytą kiekį (ir likusį šaldytuve), galiu drąsiai teigti, kad desertu apsirūpinome visam savaitgaliui. 

Beje, šie eklerai Vilmantui labai patiko; tai turbūt vienas geriausiai jo įvertintų mano gamintų desertų (man, asmeniškai, patiktų kiek rūgštesnis kremas). Tad mėgstančius kuistis virtuvėje labai skatinu susivilioti ir pabandyti. Aš pati galvoju, kad su šiais eklerais išnaudojau savo kulinarinį entuziazmą bent mėnesiui į priekį. Bet vertėjo. :)
...

Komentarai

  1. Chi chi, vis tik išbandei. Šaunuolytė :) Na, dvi trys valandos tai dar visai gerai :) Citrina beveik visą sekmadienį gamino. Su pertraukomis, aišku, bet ir mano kantrybė buvo išbandyta:) Šiaip dabar nusprendėm iš tešlos eklerų iš anksto prisikept, o paskui karts nuo karto juos įdaryt vis kokiu kitokiu kremu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aaaa, kad viskas būtų taip paprasta. Kremą į eklerus dar apyšiltį kroviau, nes jau kantrybė nebelaikė. Bet u-tat po paros šaldytuve, jie man labai paskanėjo. Ir tada jau tikrai jokios rūgštelės kremui nebetrūksta (ot keičiasi mano nuomonė). :)

      Panaikinti
  2. nervavoja mane.... baisiai nervavoja....
    jau antra savaite is eiles vis kokiam bloge vaidenasi man eklerai... ir kaip specialiai... kai laikausi dietos... o jie tokie skanus ir dar giriama kaip paprastai pasigaminama.... ziauriu... tai didziausia mano saldumynu nuodeme... saldumynu karalius, sekes kaip norisi... teks gaminti... negaliu ziureti ir seile varvint... vsio rasausi recepta ir vaziuojam pirkt produktu... bandysiu.. ziauru as tikra silpnavale... :(


    P.s. laiskutis siandien iskeliauja pas tave su maza, miela mano pagaminta dovanele ;) lauk :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nesinervuok, o pasmaližiauk. Pagamink daug, sau pasilik kokius vieną ar du, o likusius atiduok vyrui. Na, o paskui vėl galėsi grįžti prie dietos. ;) Ir visi būsit laimingi. :)

      Laukiu nekantraudama laiškučio. :)
      Panaikinti

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Pasakojimai nuo sofos: nebijantiems aukščio ir šiaip drąsuoliams („Geierlay“ tiltas, Vokietija)

Pasakojimai nuo sofos: kai su draugais išsiruoši į Indiją: Delis (I) (Delhi, India)

Pasakojimai nuo sofos: Antverpeno pagundos (Antwerpen)