P.S. "ištiko" kulinarinis įkvėpimas

...

Kaip prasiskaidrinti pilką šeštadienį, kai už lango pilka, lietinga ir šalta, ir kai nesinori kojos kelti laukan? Arba ne tai, kad nesinori, bet tingisi. O ir jokio poreikio lyg ir nėra...
Kaip kad man šį kartą.

Dažniausiai tokiomis dienomis lėtai sau slankiojam po namus, truputį pasitvarkom, kažką pasigaminam valgyt, skaitom knygas arba žiūrim kokius nors filmus. Taip ramiai, neskubiai leidžiam laiką; ir man tai labai patinka, nes po intensyvesnių pakeliavimų jaučiu poreikį "pakrauti baterijas". Tai va.

Tad lėtai sau begerdama rytinę kavą šią dieną pradėjau skaitinėdama maisto gaminimo blogus, maždaug, kas čia ką gamina, ką skanaus siūlo ir pan. Kas jau kas, bet kulinarė nesu, o maisto gaminimas man nėra gyvenimo džiaugsmas, todėl negaliu paaiškinti, kas man užplaukė. Aišku, kas yra "keliavę" po maisto blogus tai puikiai supranta, kaip lengva susigundyti. Tai va, man irgi staiga baisiai-mirtinai-skubiai prisireikė išsikepti štai šį šokoladinį pyragą, taip aprašytą Simonos tinklaraštyje, kad viskuo patikėjau. 

Atsidarius šaldytuvą paaiškėjo, kad lengvo kelio nebus - reikiamų produktų tai trūksta. Na, bet jei labai nori, tai nieko nereiškia; visi tingėjimai išdulkėjo, sulaksčiau net tik į parduotuvę, bet ir į turgelį rudeninių gėlių.

Gaminimo metu tvarkingai laikiausi beveik visų rekomendavimų, netgi dėl karšto vyno, tačiau sąlygos apie išlaikymą per naktį šaldytuve išpildyt nepavyko.
Niekaip... :) 


Na ką, kad jau ragavom ir karšto vyno, tai skelbiu, kad šaltasis sezonas mūsų šeimoje atidarytas.
Įdomu, kada kitas kulinarinis įkvėpimas mane aplankys???
...

P.S. Visgi kitą kartą cukraus kiekį gerokai pamažinsiu, nes pyragas mano skoniui nors ir skanus, bet per saldus. Kita vertus, ko kito iš šokoladinio pyrago tikėtis? Vilmanto nuomone, nieko jame nėra per daug. Žodžiu, skonio reikalas. :)

Komentarai

  1. mmmm kaip skaniai ir gražiai atrodo :)
    mes irgi jau pagurkšnojame karštą vyną...

    AtsakytiPanaikinti
  2. nu Neringa, nesistebek, dabar tokia mados tendencija ... kulinarija ima tas, kurios joje mazai ir nenoriai buna :)))) Mane ir uzpuole ir as stebiuosi, bet nuo to visi seimos nariai lAbai patenkint :))) ir laukia mano ikvepimo proverziu :))) As net ir kibinams ir spurgoms ir Napaleonui turejau ikvepima :)))) vakar buvo krosantai :)))
    Skanaus rudenejimo :))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Namuose šildymo dar nejungiam, tai ilgiau pasėdėjus vienoj vietoj labai greitai pasidaro vėsu, tai mano mintys dabar vis dažniau ima suktis arbata-kava-karštas vynas linkme. :)
    ...
    Oi, Knopkiniukai, tai va, visa laimė, kad šeimos patenkintos, o netrenkia "kūrinio" šiukšliadėžėn. :) Aš irgi buvau sugalvojus "imti" Napoleoną, bet buvau nuviliota šio pyrago. Nieko, ir "Napoleonui" tuoj išmuš laikas. :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Pasakojimai nuo sofos: nebijantiems aukščio ir šiaip drąsuoliams („Geierlay“ tiltas, Vokietija)

Pasakojimai nuo sofos: kai su draugais išsiruoši į Indiją: Delis (I) (Delhi, India)

Pasakojimai nuo sofos: pasivaikščiojimai po katakombas ir Apijaus kelią (Roma)