Pabambėjimai nuo sofos: La "cepelinai", "blinis" & "varskeciai" (tęsinys)

...
Na va, kad jau šventės praėjo, galima pratęsti pasakojimą apie Vasario 16-osios cepelinus Liuksemburge.

Taigi, kaip jau ir minėjau, sužinoję apie numatomą pramogą - la "cepelinai" - Vasario 16-osios proga, mes nedelsėme ir užsisakėme staliuką toje kavinėje. O kad nebūtų liūdna, pasikvietėme dar ir keletą draugų - latvę mergikę (ji idealiai kalba lietuviškai) ir porą danų vyrukų (vienas kurių kaip tik mokosi lietuvių kalbos). Bet, aišku, mes tikrai neturėjome tikslo juos supažindinti su lietuviška kultūra kulinarijos šedevrų pagalba ar teisiog paplepėti lietuviškai, oi ne, ne... ;) Greičiau jau mumyse suveikė tas lietuviškasis sadistinis genas: "ahaha, pažiūrėsim, kaip jūs mūsų cepelinus valgysite, oi, pažiūrėsim".

Taigi, atėję kiek po septintos vakaro apstulbome, nes visa kavinė tiesiog šurmuliavo vien lietuviais. Mes vos vos gavome staliuką, nes mūsų rezervuotąjį jau buvo užsėdę kiti "niekšai", oi, atsiprašau, kiti broliai ir sesės lietuviai. Tik mums atėjus pakilo garbus vyras, kaip išsiaiškinau vėliau - Lietuvos konsulas Liuksemburge, ir paprašė atsistojus sugiedoti Lietuvos himną. Taigi, visi draugiškai iš širdies giedojome Lietuvos himną. Savo gėdai turiu pripažinti, kad mūsų latvė traukė daug geriau bent už pusę ten buvusių lietuvių, tame tarpe ir mane. Po himno konsulas dar perskaitė užsienio ministro sveikinimą ir tuo oficialioji dalis baigėsi.

Fone aidint roko operos "Baltaragio malūnas" klykavimams mes nagrinėjome ant stalo rastą meniu, kurio vienoje pusėje, papuoštoje Vyčiu, buvo surašyta keletas faktų apie Lietuvą (sostinė, miestai, gyventojų skaičius, dydis ir Vasario 16-osios svarbumas), o kitoje pusėje - dienos "ypatingieji" patiekalai: assortiment de poisson fumes & blinis (rūkytos žuvies rinkinys ir blynas (?)), cippelinai (cepelinai) ir varskeciai (varškėčiai). Na, mūsų su Vilmantu supratimu, derėjo pasirinkti vieną iš šių patiekalų. Bet, pasirodo, oi, kaip mes klydome... :D Čia buvo ne atskiri pagrindiniai patiekalai, bet pagal eiliškumą - šaltas patiekalas, karštas patiekalas ir desertas!

Lietuviškų gėrimų pasiūlyta nebuvo, tad tenkinomės liuksemburgietišku alučiu. Ir štai pagaliau atnešė pirmąjį patiekalą - ir jame tikrai radome silkės, svogūnų, žuvies porą gabalėlių ir net pusę blyno, kurio konsistencija buvo kiek keistoka, nes jis trupėjo į gabalėlius. Bet vis tiek buvo skanu. :) Užkandę laukėme pagrindinio vakaro akcento - cepelino. Ir neveltui... Ir atnešė mums cepeliną, ir ne betkokį , o keptą ir pagardintą salotomis bei grietine. :D Viduje cepelino, kaip ir pridera, tūnojo mėsa, tačiau pats bulvių apvalkalas buvo sulipdytas keistokai - tarsi iš bulvių gabalėlių. Na, bet ir vėlgi, buvo skanu. :) Teliko sulaukti deserto - varškėčių. Niekaip nesupratome, kodėl varškėčiai pasirinkti desertui? Viskas paaiškėjo, kada atnešė "varškėčius", kurie, pasirodo, ne kas kita kaip varškės apkepas. Labai gardus apkepas, o dar ir su serbentų uogiene, mmm. :)

Ir viskas.
A, gal jums dar įdomu, ar danai išgyveno? Nes dėl latvės jaudintis neverta, juk ji žino tuos mūsų patiekalus. Taigi, turiu pasakyti, danai viską švariai sukirto, pagyrė ir dar už mus visus sumokėjo. Jie nebūtų buvę skanu, juk nebūtų mokėję, ane? Ir kaip jie sakė: "tarp mūsų daug bendra - ir jūs, ir mes kilę iš valstiečių kultūros, tad vieni kitus suprantam ir bulvinius patiekalus mielai valgom".
Laiminga pabaiga. :D


Komentarai

  1. :D labai laukiau šių atsiliepimų, ir pagaliau sulaukiau! :)) Ogogo kaip ten pas jus šauniai ;) Turiu pasakyti, kad smagu, kad taip pagerbiama mūsų šventė :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu nerealiai linksma istorija su lietuviškaisiais patiekalais :) labai super, nuotaika pakėlė :) labai džiugu, kad išvykusieji nepamiršta LT ir šalies svarbių švenčių :)o dar ir užsieniečius pažindina :)) ot baltai pavydus man toks patriotizmas :) kad gyvenantys čia LT taip tėvynę brangintų....

    AtsakytiPanaikinti
  3. sauni istorija sauniai papasakota smagu buvo skaitineti :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. tikros lietuviškos daržovės: citrina, paprika ir avokadas :) faini tie liuksemburgiečiai, pasikartosiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Oi koks smagus pasakojimas apie tuos cepelinus ir silkutę. Smagu buvo paskaityti.

    AtsakytiPanaikinti
  6. VISAS SKAITYKITE ŠIĄ TESTAMONĄ, KAIP GAUTI MANO PASKOLĄ IŠ TEISĖS IR PATIKĖTOS PASKOLOS ĮMONĖS. Mano vardas Kjerstin Lis, aš ieškojau paskolos savo skoloms padengti, visi, kuriuos sutikau, sukčiaujo ir pasiėmė pinigus, kol galiausiai sutikau poną Benjaminą. Breilis Lee Jis man suteikė 450 000,00 R paskolą. Jis padėjo ir kitiems mano kolegoms. Aš kalbu kaip laimingiausias žmogus visame plačiame pasaulyje šiandien ir pasakiau sau, kad bet kuris skolintojas, kuris gelbsti mano šeimą nuo mūsų blogos padėties, pasakysiu vardą visam pasauliui ir aš su džiaugsmu sakau, kad mano šeima grįžo į gera, nes man reikėjo paskolos, kad pradėčiau visą gyvenimą, nes esu vieniša mama su 3 vaikais ir visas pasaulis atrodė, kad ji kabojo ant manęs, kol turėjau galvoje, kad Dievas atsiuntė paskolos davėją, kuris pakeitė mano gyvenimą ir mano šeimos, skolinantis Dievą, ponas, Benjaminas, jis buvo Gelbėtojas, Dievo siųstas gelbėti mano šeimos, ir iš pradžių maniau, kad tai nebus įmanoma, kol negausiu paskolos, pakviečiau jį į savo šeimą. - viso vakarėlio, kurio jis neatsisakė, ir patarsiu kiekvienam, kuriam tikrai reikia paskolos, susisiekti su ponu Benjamin Breil Lee el. paštu (Lfdsloans@outlook.com), nes jis yra supratingiausias ir nuoširdžiausias paskolos davėjas. kada nors susitiko su rūpestinga širdimi. Jis nežino, kad aš tai darau, skleisdamas mano linkėjimą į mane, tačiau manau, kad turėčiau tuo pasidalinti su jumis, kad išvengtumėte sukčių. Prašau, saugokitės apsimetinėtojų ir susisiekite su tinkama paskolų bendrove el. Paštu per Lfdsloans @ outlook. com arba „WhatsApp“ + 1-989-394-3740. .

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sveiki visi,
    Aš esu privatus skolintojas, siūlau paskolą 2% tai yra teisėta įmonė su garbe ir skirtingumu, mes esame pasirengę padėti jums išspręsti bet kokias jūsų finansines problemas, siūlome visų tipų paskolas, taigi, jei jus domina šis paskolos pasiūlymas maloniai prašome susisiekti su mumis mūsų el. pašto adresu: (christywalton355@gmail.com) Taip pat pateikite toliau pateiktą informaciją, kad galėtume nedelsiant tęsti paskolą.

    Vardas:
    Reikalinga suma:
    Trukmė:
    Šalis:
    Paskolos paskirtis:
    Mėnesinės pajamos:
    Telefono numeris:
    Susisiekite su mumis ir nurodykite aukščiau nurodytą informaciją mūsų el. pašto adresu: christywalton355@gmail.com
    Pagarbiai jums visiems.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Pasakojimai nuo sofos: nebijantiems aukščio ir šiaip drąsuoliams („Geierlay“ tiltas, Vokietija)

Pasakojimai nuo sofos: kai su draugais išsiruoši į Indiją: Delis (I) (Delhi, India)

Pasakojimai nuo sofos: pasivaikščiojimai po katakombas ir Apijaus kelią (Roma)